Hola, Barcelona! Gracias, Christian Tour!

Dragul meu,

Îți scriu acest mini-jurnal ca să te conving că nu am luat-o razna, dar mai ales ca să îmi justific comportamentul ciudat din următoarele zile și atunci când vei deschide scrisoarea asta, dacă planul meu a reușit, vom sta la o terasă, în Barcelona, tu citind, eu analizându-ți reacțiile, așa că ar fi bine să sorbi o gură din frappe-ul acela și să începi.

19 septembrie

M-am trezit înaintea ta că doar știi cât îmi plac diminețiile, cât încă există atâtea scenarii pentru ziua care abia începe și eu sunt pregătită pentru orice și ca să rămână și în scris, îți spun de pe acum că atunci când vom fi în city break în Barcelona nu te voi lăsa nici pe tine să dormi, o să te trezesc, o să te superi, o să vedem cum răsare soarele din mare, cu picioarele goale în nisip și cu mâna mea în mâna ta și o să îți treacă și somnul și poate și supărarea.

21 septembrie

Astăzi aproape m-ai prins citind un articol de pe blogul Christian Tour despre oferte city break și top atracții turistice în Barcelona și ai devenit suspicios, dar chiar dacă ești supărat pe mine crezând că îți ascund cine știe ce, o să înțelegi destul de curând de ce te mint, când e evident că nu știu să te mint.

24 septembrie

Am vrut să mă dau bătută să știi, adică nu mi-am imaginat că e așa greu să organizezi un city break, dar înainte să predau armele, îi povesteam Adinei și m-a întrebat așa, dintr-o dată, de ce să mă ascund în baie sau să aștept ca tu să adormi și să îmi bat capul cu fiecare detaliu mărunt când pot să las specialiștii să se ocupe de asta și știi că nu mă încurc cu jumătăți de măsură, așa că am de gând să apelez la cei mai buni în domeniu și voi alege un city break Christian Tour.

25 septembrie

Am trecut pe lângă sediul lor de dimineață, dar ce crezi, era o coadă imensă, așa că am aruncat un ochi pe website-ul lor și m-am întors în pauza de masă, doar mă știi, am zeci de întrebări și m-am încadrat în timp numai grație eficienței angajațiilor și tot ce nu am reușit eu să pun la punct în zile întregi, ei au încropit în mai puțin de jumătate de oră și nu aș schimba nimic de la bilete de avion Christian Tour la hotelul ales, că e exact cum ne place nouă, și sunt atât de entuziasmată că îmi e frică să nu mă dau de gol.

PS: Angajații Christian Tour sunt extrem de prietenoși, oferă numeroase pachete la prețuri avantajoase, discount-uri și îți pun la dispoziție până și ghizi locali.

26 septembrie

Am avut nevoie de un complice și am apelat la Cristian să te rețină prin oraș câteva ore și a fost destul de greu să te convingă pentru că era joi seara și tu credeai că a doua zi urma să mergi la muncă și nu voiai să pierzi ore prețioase de somn, dar a reușit până la urmă și eu am făcut repede bagajele și am pregătit planul pentru următoarele zile:

Ziua 1 – sper că nu ți-am strâns prea tare mâna în timpul zborului, dar pe cine mint, sigur te-am învinețit că doar nu mi-a trecut frica de pe o zi pe alta și în fine, vânăt sau nu, uite că am ajuns în Barcelona și putem în sfârșit să exersăm spaniola pe care-o învățam și când ne-am cunoscut la cursul acela pentru începători, când mi-ai spus Hola, mi amor! pentru că erau singurele cuvinte pe care le știai și vrând, nevrând am devenit tu amor și tu ai devenit mi amor și nu s-a mai stins amorul dintre noi nici acum, 5 ani mai târziu, așa că iată-ne aici, vom lua un taxi ca să ajungem repede la hotel, să lăsăm bagajele că abia aștept să hoinărim pe jos, doar cu o hartă în buzunar, încercând să găsim cât mai repede plaja că suntem dependenți de mare, de cafeină și de iubire și aici le putem avea pe toate trei, plus că trebuie să-mi faci o poză cu hotelul W în plan secund.

EDITORIAL-BARCELONA-SPAIN-June-30-2015-the-ramblas-from-above-shutterstock_294100559
Sura foto: christiantour.ro

Ziua 2 – astăzi urmăm atracțiile turistice recomandate de Christian Tour și începem cu o cafea to go în Parcul Güell și dacă tot ne reîncărcăm bateriile ce ar fi să mergem până la Sagrada Familia pe jos, să simțim pulsul orașului, să ne imaginăm că locuim aici și să facem multe poze, să ne reîmprospăteze memoria când vom fi prea bătrâni să mai călătorim și abia după multe ore, să căutăm un mic restaurant de cartier, să comandăm unul din cele trei feluri de mâncare din meniu și tu să-ți întinzi mâna peste masă ca să mă ții de mână și să zacem acolo, la soare cât încă e soare și seara să ajungem prin Barri Gòtic și să ne pierdem pe străduțele înguste, să ne ghidăm doar după sunete de chitară spaniolă sau să ne luăm după mirosul mâncării și să cumpărăm churros de la vânzători ambulanți, să ne mânjim cu ciocolată albă pe față și pe haine și să transformăm noaptea asta în cea mai de preț amintire.

EDITORIAL-Sagrada-Familia-Temple-in-Barcelona-shutterstock_113358085
Sursa foto: christiantour.ro

Ziua 3 – ne luăm rucsacurile în spinare că la finalul zilei zburăm spre casă și deja se simte nostalgia, sigur o simți și tu, nu? Așa că ce ar fi s-o alungăm cu o sangria rece înainte să ne avântăm în Parcul Labirintului unde cred că amândoi sperăm să ne pierdem și să pierdem avionul, dar nu îl vom pierde și oricum plecăm doar pentru că știm că într-o zi ne vom întoarce.

-Cu ce ocazie, mi amor? mă întreabă viclean din spatele ochelarilor de soare.

-Ce spui de nuestro amor? Merită un decor boem ca ăsta. Hai să achităm nota și să mergem la plajă!

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2018, proba 2 – Cea mai romantică experiență într-un city break alături de Christian Tour.